093 020 80 85

Умови роботи інтернет-магазину

Доставка
Наші склади розташовані у Львові та Києві. Доставку по Україні ми здійснюємо службою Нова Пошта в робочі дні.
Якщо замовлення надходить до 14:00 в робочий день, оплачене карткою Visa/MasterCard і коректно вказані всі дані для відправки (телефон, відділення НП тощо), замовлення буде відправлено в той же день. Доставку замовлень від 1000 гривень оплачує відправник. В інших випадках термін обробки замовлень становить один-два дні і доставку оплачує покупець за тарифами перевізника. Якщо покупець вирішив змінити розмір, колір, модель тощо, повторне відправлення здійснюється коштом отримувача.Якщо клієнт не забрав пакунок зі служби доставки без пояснень, наступне замовлення здійснюється виключно з передоплатою.
Ви можете замовити доставку як на склад Нової Пошти (більше 2000 точок видачі по Україні), так і кур'єрську доставку "до дверей". Кур'єрська доставка оплачується замовником.
Також ви можете забрати ваше замовлення безпосередньо на складі у Львові (вул. Липова Алея 19, зліва від магазину "Електромаксимум"). Необхідно обов'язково узгодити ваш візит із менеджером, персонал на складі повинен отримати інструкції щодо видачі товару. Зверніть увагу, що товар може бути відсутній на одному зі складів.
Оплата
Можливі способи оплати: банківський переказ, картка Приватбанку (без комісії), післяплата через Нову пошту (комісію близько 2% оплачує покупець). Ми відправляємо товар одразу після отримання замовлення у випадку післяплати та після підтвердження оплати при банківському переказі чи оплаті на картку Приватбанку.
Найдешевший спосіб оплати – на картку Приватбанку. Переказ коштів можна здійснити онлайн через Privat24, в численних автоматичних терміналах Приватбанку чи у відділенні банку. Ви вносите тільки суму замовлення, комісія платежу знімається з нашого рахунку. Якщо оплата надійде до 14:00, ми зможемо відправити замовлення в той же день.
Гарантія
Гарантійний термін для всієї продукції ABUS складає 24 місяці з моменту покупки. Підтвердженням дати покупки є товарний чек та гарантійний талон, зберігайте їх протягом року. У випадку виникнення проблем із товаром необхідно передати його нам для з'ясування деталей. Зателефонуйте (093 020 80 85) чи напишіть нам і ми допоможемо якнайшвидше вирішити ваше питання.
За умови підтвердження заводського дефекту ми безкоштовно замінимо товар на аналогічний/кращий або відшкодуємо вартість товару, якщо аналог відсутній на складі. Ми не вимагаємо зберігати упаковку для гарантійного обслуговування, проте просимо передавати товар по-можливості у повному комплекті (ключі, чохли тощо).
Повернення
Якщо вам з будь-яких причин, окрім гарантійних випадків, не підійшов товар, ви можете повернути його протягом 30 днів з моменту покупки. Обов'язкова умова в цьому випадку – збереження цілістності упаковки, товарного вигляду та повної комплектації товару. Також ви повинні підтвердити дату і місце покупки товарним чеком.
Будь-які транспортні витрати та комісії за здійснення банківських платежів в разі повернення товару оплачує покупець.