Умови роботи інтернет-магазину

 

Доставка

Наші склади розташовані у Львові та Києві. Доставку по Україні ми здійснюємо службою Нова Пошта в робочі дні.

Якщо замовлення надходить до 14:00 в робочий день, після узгодження деталей оплати можемо його відправити в той же день. Для замовлень на суму більше 1000 грн доставка до відділення Нової Пошти безкоштовна. В інших випадках доставку оплачує покупець за тарифами перевізника. Ви можете замовити доставку як на склад Нової Пошти (більше 2000 точок видачі по Україні), так і кур'єрську доставку "до дверей". Кур'єрська доставка оплачується замовником.

Також ви можете забрати ваше замовлення безпосередньо на складі в Києві (в р-ні м. Берестейська) чи у Львові (біля стадіону "Україна"). Необхідно обов'язково узгодити ваш візит із менеджером, персонал на складі повинен отримати інструкції щодо видачі товару. Зверніть увагу, що товар може бути відсутній на одному зі складів.

 

Оплата

Можливі способи оплати: банківський переказ, картка Приватбанку (без комісії), післяплата через Нову пошту (комісію близько 2% оплачує покупець). Ми відправляємо товар одразу після отримання замовлення у випадку післяплати та після підтвердження оплати при банківському переказі чи оплаті на картку Приватбанку. 

Найдешевший спосіб оплати – на картку Приватбанку. Переказ коштів можна здійснити онлайн через Privat24, в численних автоматичних терміналах Приватбанку чи у відділенні банку. Ви вносите тільки суму замовлення, комісія платежу знімається з нашого рахунку. Якщо оплата надійде до 14:00, ми зможемо відправити замовлення в той же день. 

 

Гарантія якості

Гарантійний термін для всієї продукції ABUS складає 12 місяців з моменту покупки. Підтвердженням дати покупки є товарний чек та гарантійний талон, зберігайте їх протягом року. У випадку виникнення проблем із товаром необхідно передати його нам для з’ясування деталей. Зателефонуйте (044 360-12-58) чи напишіть нам і ми допоможемо якнайшвидше вирішити ваше питання. 

За умови підтвердження заводського дефекту ми безкоштовно замінимо товар на аналогічний/кращий або відшкодуємо вартість товару, якщо аналог відсутній на складі. Ми не вимагаємо зберігати упаковку для гарантійного обслуговування, проте просимо передавати товар по-можливості у повному комплекті (ключі, чохли тощо). 

 

Повернення

Якщо вам з будь-яких причин, окрім гарантійних випадків, не підійшов товар, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. Обов'язкова умова в цьому випадку – збереження цілістності упаковки, товарного вигляду та повної комплектації товару. Також ви повинні підтвердити дату і місце покупки товарним чеком.

Будь-які транспортні витрати та комісії за здійснення банківських платежів в разі повернення товару оплачує покупець.

 

Умови роботи інтернет-магазину